Mal-Drew

Zadanie

30 lecie hurtowni budowlanej Mal-Drew było zapalnikiem do zmiany wizerunkowej. Naszym zadaniem było i jest tworzenie wizerunku firmy nowoczesnej, “fajnej”, trafiającej w gust grupy odbiorczej, czyli mężczyzn od 30-45 lat zajmujących się budową i remontem.

Realizacja

Rezultat

Zaprojektowaliśmy lifting logo, tak by było nowoczesne, jednocześnie nie tracąc na rozpoznawalności budowanej przez 30 lat. Uspójniliśmy wizerunek tworząc identyfikacje wizualną oraz ramy jej zastosowania. Nowy wizerunek został przekazany i jest stale przez nas umacniany w kanałach takich jak: nowy sklep internetowy, blog, facebook, remarketing, pozycjonowanie, Google AdWords, reklama w radiu i gazecie lokalnej.

Nowy logotyp
Nowy logotyp - wersja mono

Odświeżenie wizerunku

Włożyliśmy w zmianę postrzegania firmy Mal-Drew wiele wysiłku. Minęło dostatecznie dużo czasu by ostatecznie stwierdzić, że udało nam się stworzyć wizerunek firmy “fajnej”, “na czasie”, nowoczesnej, a zarazem dobrze zorganizowanej.

Mal-Drew: materiały budowlane Gliwice